پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3938
-
الف
+

نمایشگاه صنایع دستی در رسانه ملی

نمایشگاهی از آثار صنایع دستی با حضور هنرمندان رشته های مختلف در سازمان صدا وسیما برپا شد.

در راستای توسعه بازارهای موقت صنایع دستی، نمایشگاهی از آثار صنایع دستی در رسانه ملی با حضور هنرمندان رشته های مختلف از تهران، اصفهان و البرز در سازمان صدا وسیما برگزار شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پویا محمودیان مدیر کل صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با اشاره بر برگزاری نخستین نمایشگاه ارگانی در سال ۹۶ در رسانه ملی گفت: این نمایشگاه که از ۲۳ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در سازمان  صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزارمی شود به همت و تلاش دفتر صادرات معاونت صنایع دستی کشوردر راستای افزایش امکان فروش و توسعه بازارهای موقت فروش صنایع دستی در کشور فراهم شده است، که خود می تواند در توانمندسازی هنرمندان و آشناسازی اقشار مختلف با انواع صنایع دستی در کشور موثر باشد.

وی افزود: به همین منظور هنرمندانی از سه استان فوق با آثاری در رشته های خاتم کاری، میناکاری (زیورآلات)،  مینای خانه بندی، قلمکار، فیروزه کوبی؛ شیشه سنتی(شیشه حرارت مستقیم) و محصولات چرمی در این نمایشگاه حضورفعال دارند.

مدیرکل صادرات معاونت صنایع دستی اضافه کرد: به هریک از هنرمندان و صنعتگران غرفه ۹ متری واگذار شده است که در مجموع آثار هنرمندان صنایع دستی در ۸ غرفه در این نمایشگاه به نمایش و فروش گذاشته شده است. .

وی در پایان تاکید کرد: پروژه مذکور از سال گذشته و در راستای برگزاری نمایشگاه های ارگانی آغاز شده و نمایشگاه رسانه ملی نخستین نمایشگاه صنایع دستی سال ۹۶ در ادارات و سازمان ها است.

این نمایشگاه تا ۴ خرداد ماه دایر است.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر